Jahopp!!

Jag måste va världens tråkigaste bloggare just nu :P Här händer det inte mycke. Vi är fortfarande stuck och har ingen aning om när vi kan komma härifrån. vill hälst va hemma innan helgen så att jag kan spendera lite tid med mina boys iaf <3 saknar <3.
Idag lyckades jag få in en mysig jogging runda/promenad med lille Josh. vi va på en golfbana så det vart mycke kullar och dalar, lite blandat tempo eftersom Josh bara e 4år :) men det var han som bestämde tempo och jag följde efter :P
Annars så hänger vi mest och vänter på att ett mirakel ska inträffa och vägarna ska bli återuppbyggda.
Men det verkar som att ingen riktigt har några klara beslut över hur lång tid det kommer att ta. Hoppas "sooner rather than later" men det kan nog ta ett par dar iaf. Tur iaf så hittade jag ju golfbanan, så den får bli min nödlösning till träning tillsvidare :) ganska sjysst iaf. blir då mestadels cardio denna veckan eftersom gymmet är stängt. men ska se till att utföra lite lättare calestethics imorgon.
Hoppas att alla har det kanon bra :)
Imorn ska jag ta med kameran till golfbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0