Stuck!!!!

Jaha då var vi strandade här oxå :( Stormen som mestadels såg ut att vara regn här bestämde sig för att spola bort alla vägar till och från berget vi befinner oss på. Först hade vi ingen ström och derför heller inget internet, så jag har inte kunnat uppdatera bloggen föränn nu. Innan vi riktigt insett hur allvarligt läget var så spånade vi på att förflytta oss till Boston, men vi insåg snabbt att det inte fanns någon möjlighet att ta oss härifrån. Så dagen idag har bestått mestadels av att försöka få tag på mat, så att vi kan stå oss tillsvidare, och underhålla uttråkade barn.
Men tyvärr så är det enda vi kan få tag på typ pasta, yoghurt, flingor och div, snacks. Inget som riktigt passar min diet, vilket är väldigt jobbigt för min kropp har vant sig vid att äta ren hälsosam mat, inga mjölkprodukter och väldigt väl utvalda kolhydrater, så min mage har gått i strejk, oj vilken magknip jag har :( inte kul.
träningen kommer att bli promenader i berg och skog, eftersom det inte finns ström i gymmet så är ingen tillåten att gå in där.
too bad...
så här ser det ut rund berget i vermont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0