Jahopp då han det bli måndag igen!

Herregud vad tiden svishar förbi. Jag såg just att mitt senaste inlägg va i måndags. Jag måste be om ursäkt för det ännu en gång. Men att dra igång det här nya projectet tar det mesta av min lediga tid just nu, men det är det värt för att kunna få det gjort ordentligt. Ska försöka skärpa mig med bloggandet för det e någonting som jag tycker är kul, och det är skönt att kunna skriva av sig ibland.
Har ju somsagt lagt om dieten endel nu och så har jag hittat en ny tränings kamrat:) skit kul.
Dieten är upplagd med carbcyceling, vilket innebär att jag bara äter kolhydrater var 4e dag :S det känns ok än sålänge, men man märker ju att humöret svänger mycket lättare :S så ber om ursäkt till folket runtomkring mig. Men det handlar om att bestämma sig för att vara på bra humör så känns det mycke lättare :D
Idag har jag tränat axlar och mage med Andrea (min tränings partner) syper bra tryck genom hela passet. hon vet verkligen hur hon ska pusha mig :) efter det blev det 40 min cardio med fokus på 140 i puls, blir ytterliggare ett cardio pass ikväll. och imorgon blir det ben. vill ge axlarna en chance att vila upp sig innan bröst på torsdag och rygg på fredag :)
anyway... Nu e det back to skolarbete och planering som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0