Måndags morgon!!!

Jahopp, då var det dags för ny vecka igen.
Allt känns väldigt positivt inför framtiden. :-) allt verkar gå åt rätt håll.
Har många nya planer, tankar och funderingar.
Men det berättar jag mer om senare, för nu ska jag straxt dra iväg. Måste stanna förbi min telefon försäljare och fixa min telefon, sen är det hardcore i gymmet som gäller.
Min coach har satt upp ett nytt mål för mig, att jag ska tappa 12lbs på två veckor. så det kommer bli lite ändring i mitt kost schema och cardio program. Men det känns kul att ha ett konkret mål att försöka uppnå.
Businessen går oxå framåt. wiiihoo nu kör vi.
Måste fixa lite progress pictures snart. Känns som jag har slappat efter lite på o ta bilder på min utveckling, skärpning på det.
nähä nu e det dags att dra :)
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0