Rött hår!!!

Igår råkade jag färga håret rött :P hehe var meningen att det skulle bli nån slags röd-brun variant, men det blev mest rött :) Oj vad tiden rullar på fort, jag blir lika chockad varje gång, men men det är väl så när schemat är späckat. Jag pluggar ju heltid, plus att jag jobbar heltid, sen samtidigt så försöker jag ju göra mig redo för en figure- bodybuilding tävling och starta företag allt på en gång :P Det är tur att det är kul iaf och jag har såna fantastiska business partners :) Love yah. Anyways träningen har gått bra på senaste tiden, eller så bra som den kan när man knappt har några kolhydrater i systemet. Jag åkte på nån slags magsjuka i helgen så det blev bara promenader lördag och söndag, alltså inga hårdare pass. men jag lyckades ändå få inn alla byggar pass jag behövde förra veckan. Igår körde jag rygg och triceps med Andrea :) gick skit bra, känner lite träningsvärk idag. Idag blir det bröst och biceps, ben får vänta tills torsdag eller fredag tror jag ev lördag. Jag körde deadlifts igår med mitt ryggpass så rumpa och hamstring fick sig en beating, vill därför vänta lite med ben så att de hinner återhämta sig ordentligt. Plus att jag kör hällre ben dagen efter Kolhydrat laddning. vilket är på torsdag så ben får nog bli på fredag :) här kommer en bild ifrån förra helgen, va lite svårt o ta dom själv så kvaliteen är sådär :P men det blir nya bilder denna helgen.

Kommentarer
Postat av: malin :)

alltså shit vilken smal midja du fått!!!! damn girl ;) puss o kram!!

2011-10-25 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0