Bara o kämpa på!

Försov mig imorse så jag missade ett par timmars planerad studietid :S illa, men jag tror att min kropp verkligen behövde det. Vaknade iaf, utvilad, men hemskt irriterad över att jag vaknat så sent.
Dagen idag har bestått av plugg och jobb. Tror tyvärr att jag måste hoppa träningen idag, finns liksom ingen tid. Har tagit mig en 5min paus just nu ifrån pluggandet och passar på att lägga in ett inlägg.
Men som det ser ut nu så kommer morgondagen att bestå av plugg oxå, men då kommer iaf mina pojkar att finnas där. det känns iaf lite bättre.
På onsdag kommer min fiinaste mamma på besök :D längtar tills jag får krama om henne, och på torsdag så får jag lov t.o.m. den 26e sept. Inte så länge, men bättre än inget. Planen är att vi ska bara ta det lungt och mysa, men det kommer att bli en hel del träning oxå eftersom det är nåt vi har gemensamt.
Jag älskar dig mamma <3 Den bästa mamman i hela världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0