Finals!

Jahopp nu har jag inte uppdaterat bloggen på ett par dar igen :( ber om ursäkt för det.
Men hela helgen har bestått utav plugg och uppsats skrivande.
Varje ny termin bestämmer jag mig för att jag ska inte lämna de jobbigaste och tyngsta uppgifterna till sist :( men jag lyckades inte denna ggn heller. I och försig så gjorde resan till Vermont att allt jobb blev förskjutet en vecka, och eftersom att denna terminen redan var en vecka kortare än de andra terminerna så blev det väldigt knappt om tid. Men har iaf avklarat det mesta som ska va gjort. Har en Final Imorgon som jag ska läsa på till. och en uppsats som ska vara inne på torsdag som jag borde bli klar med idag tycker jag, så det ser ljust ut. :)
Nog om det...
Imorgon kommer min älskade mamma hit :D åh jag längtar. Ska åka och hämta henne direkt efter skolan. MYYYS!!!
Dagens träning!
Eftersom att allt detta pluggandet har gjort att jag istort sett har setat framför datorn hela helgen så har det inte blivit mycke träning :( tyvärr.
Idag kännde jag att jag ville ta igen lite, så det fick bli både Ben och Axlar.
Men det känndes lite tungt idag. Tror att det beror på bristen av sömn de senaste dagarna plus en liten förkylning som ligger och lurar.
Detta gjorde att jag inte riktigt kunde pusha mig upp i vikt på alla övningarna, men jag höll mig iaf kvar på samma som förra veckan där jag inte kunde öka, enda undantaget var axel pressen. Jag kände av min vänstra axel idag litegrann under axel pressen vilket gjorde att jag valde att hålla mig på lite lägre vikter.
Allt som allt så kändes det gör bra att komma tillbax till gymmet efter en stilla sittande helg :)
Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet på morgonkvisten och köra bröst. Men om jag inte hinner det så får det vänta tills på torsdag, och så får det bli vilodag imorgon ist. Ska ju egentligen vila efter ben passet.
på fredag så är det Progress report time, Så ska ta lite bilder och skicka till coachen i slutet av veckan.
Nu är det tillbax till skolböckerna som gäller tills det blir dags o jobba igen...
Kämpa på och ge inte upp!!!
Min fiina Syster var på besök i September förra året.. <3 Saknar dig Sweetpea!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0