Fredag!!!

Jahopp nu va det fredag igen :) dagarna bara flyger förbi, känns underligt nog som att det alltid är fredag.
Sitter nu på Starbucks med en kopp grönt te och pluggar lite innan jag ska samla lite kraft och ta mig till gymmet. Blir ett rygg/triceps pass ikväll.
Idag har tempot vart 110 hela dagen, så det känns skönt att sitta ner en stund innan gymmet. Men jag känner ändå att energin e på topp och jag tror att det kommer bli ett toppen pass. Ska nog klämma in cardio oxå om jag hinner innan gymmet stänger. (Tycker dom borde ha öppet 24/7). :) det finns visserligen runt omkring, men kännet inte för att åka till the city bara för att träna på natten :P
Imorgon ska jag gå upp relativt tidigt och plugga ett par timmar innan jobbet, sen blir det jobb ett par timmar, och lite mer plugg innan jag tar mig ut till Queens och mina kärlekar <3 Mannen vill gå på bio imorn och se "Contagion". Men får se om jag orkar. Annars blir det nog bara helgmys i soffan...
Saknar mina grabbar ikväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0