Godmorgon Bloggen, Im back... :)

Efter en intensiv men mysig tid med mamma här så är jag nu "back to business". Skolan drar igång igen idag men som tur är så har jag valt att göra det mesta online, det ger mig tid att verkligen sattsa på träningen, och mitt nya projekt. det gäller bara att verkligen planera tiden effektivt.
Mitt nya projekt är en lansering av nya hälsoprodukter till den svenska marknaden, så det känns jättekul eftersom att det är nånting som jag verkligen brinner för. Dessa produkter är helt fantastiska och har hjälpt väldigt många människor i USA och andra länder att förbättra sin hälsa. Jag kommer att berätta mer om dessa produkter så snart vi har dragit igång. såå spännande.
Vad gäller träning så va förra veckan inte en av mina bättre träningsveckor, det blev inte så mycke träning eftersom mamma va här men jag lyckades iaf klämma in 3 bra träningspass, men nu blir det riktig hårdkörning fram till julen. och jag har hittat en ny tränings partner, det känns jättekul, hon pushar mig verkligen till max :) klämmer verkligen ut det sista ur varenda övning. :) skönt... så imorn lär jag bli slaktad :P vi ska köra 30min axlar sen ett spinnpass, sen blir det triceps i 30 min efter det :P
Ha en bra dag allesammans, för det tänker jag ha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0