Hej Bloggen!

Ber om ursäkt för mitt frånvarande. Nu händer det grejer! Har lite olika project påå G som jag inte riktigt tänker berätta om än, men som har hållit mig sysselsatt hela veckan. Plus att det är "crunch time" i skolan. Finals på måndag,onsdag och torsdag. och så har jag 3 papers due!, förstår inte att jag alltid lyckas klämma in allt i sista minuten. Jaja det e bara o kämpa på.
Mamma kommer på onsdag :D ser fram emot det tok mycket, wiiie!!! Längtar, vi ska bara ta det lungt och ha det mysigt, det kommer bli en hel del träning förstås, och jag jobbar ju oxå så det blir inga större eskapader :P men mysigt blir det...
Saknar alla där hemma, skickar lite kärlek <3 <3 <3
Träningen då?
Jo jag kom just ifrån gymmet. Idag fick det bli Bröst och bicep, även 40min cardio och abs han jag med innan gymmet stängde, blev i princip utslängd idag :P hihi men ville ju klämma in så mycket träning jag bara kunde. Denna veckan har det nämligen blivit lite dåligt med pass... illa, men jag åkte på en förkylning i helgen med halsont och grymm huvudvärk så måndag och onsdag blev dt tyvarr ingen träning. vilket jag får ta igen nu i helgen.
Förra helgens bild!!! inte snyggaste vinkeln kanske :P men bicepsarna börjar komma nu :D
Nu blir det natt drink och sova.

Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej :) allt bra med dig? kram Bella :)

2011-09-09 @ 07:29:28
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: moa

Allt bra idag? :)

2011-09-09 @ 08:09:48
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hej! allt är kanon med mig, Hur är det med er?

Kram

2011-09-10 @ 02:23:37
URL: http://stephanielue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0