Killer Leg Workout!!!!

Ajajajaj!
Idag har jag sån där träningsvärk så att man inte kan gå... :( men det positiva är att jag tröck på ordentligt i min ben träning igår:P kunde öka vikten på nästan alla övningar och det kändes sjukt bra. Det värsta är att min coach har beordrat strikt vilodag efter ben dag, och jag känner mig sjukt tränings sugen :P men men man måste ju låta kroppen återhämta sig oxå, sjukt viktigt. Så idag får det bli vila, och fokus på intellektet istället, skolan har ju som sagt dragit igång igen, så idag ska jag se till att jobba undan lite assignments. Denna terminen kommer jag att läsa
  • Leadership
  • Global supply chain
  • World Cultures
  • The changing Family
Detta blir alltså 16 credits, tufft men intressant.
Ska även jobba lite på mitt nya project under dagen. känns super spännande... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0